2017. június 7., szerda

BaekYeol - Paródia

Mielőtt ezt a kis "irományt" bárki is komolyan venné, csak közlöm, hogy az egész vicc és a mai magyar fanfiction igényeket terveztem kielégíteni vele, minden bizonnyal az alsóbb, de jelentősebb számmal rendelkező rétegekből. 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Reggel van. Nagyon reggel és még mindig. Anyám kiabálása kelt ki, ezért hosszú lábaimat a földre téve kelek fel az ágyamból. Bal lábbal kezdtem érzem hogy, rosz napom lesz. Nem aggódok. Mindig jó napom van mert azt akarom.
- Chanyeol hol, vagy már?! - kiabál anyjám.
- Megyek anyu!
Végigdörzsölve arcomon megyek ki. Egy szendvics van az asztalon. Szerintem, az enyém. Felveszem a szendvicset és visszamegyek a szobámba, hogy elkezdjek pakolni.
A buszra felszállva dobom le nagy testem egy ülésre mielőtt a vén nyanya befoglalná. Nem érdekel nekem is kell a hely. Telefonomat előveszem és belémélyedve teszek úgy mint aki nemhal és nem lát. Szeoule ilyen korán már nagyon eleven. Mint az előző csajom. Komolyan az egy kurva volt. Mindig csak baszni akart. Mondjuk megértem elvégre rólam van szó Park Chanyeolról.
Az iskola előtt még beugrok a boltba. Vesszek innit ha már anyám nem tett ki. Az út hosszú de nem baj. Szeretek sétálni. A barátaim mindig azt mondják hogy a hosszú lábaim miatt. Tényleg hosszúak. Magas vagyok pedig egyik szülőm sem az. Mindig azzal viccelnek hogy a postáss hozot.
Az iskola elé érve egy nagyon szép fiút látok meg. Nem Chanyeol! Nem szabad! Neked van csajod. Igen szeretem, őt. Nagyon jó az ágyban. De ez a fiú tényleg nagyon szép. Az arca elég lányos mégis férfias. Nálam jóval alacsonyabb mint amúgy majdnem mindenki. A kezei kicsik és szépek. Nem vagyok buzi de most tuti leteperném. Á támatt egy jó ötletem! Iskola után mekeresem addig meg meg tudom valakitől ki ő! Igen ez jó.
- Channyeol! - Kapaszkodik a nyakamba Sehun. Megijedtem.
- Ya megijettem!
- Bocs hyung. Mit néztél?
- Egy fiút. De nem vagyok buzi! - Tiltakozok azonnal.
- Mi bajod a buzikkal?! - Akad ki. - Tudod hogy együtt vagyok Luhannal!
- Az a, szőke bambi nem?
- De - bólogat.
- Azt hittem lány…
- Kösz. Mért néztél te egy fuút?
- Látod őt? - Mutatok a barátaival beszélgető fiúra.
- Aha Baekhyun.
- Ismered őt? - Nézek Sehunra.
- Nem nagyon. Egy osztájjal jár feletünk. Mér?
- Meg akarom dönteni.
- Tehát nem vagy buzi - Vigyorodik el.
- Ettől az leszek? - Kerekednek ki szemeim.
- Az.
- Akkor lehet az vagyok - Nonok válat mert nem érdekel tényleg szép Baekhyun.
- Becsöngedtek.
- Menjünk gyorsan! - Kezdek szaladni be.

Egész nap Baekhyun és a szép arca jár a fejemben. Nem tudok másra gondolni. Órán a tanár mindig rám is szólt. Nem figyeltem. Egyszer hozzám vágott egy krétát. Gondoltam hogy, vissza dobom de ha innen is kirúgnak anya mérges lessz.
Már nagyon vártam az órák végét. Végig azt terveztem hogy kapom el Baekhyunt.
Mikor kicsöngettek az utolsóról szalad ki hátha még nem ment el. Szerencs ére nem. Megtaláltam.
- Baekhyun - Megyek oda hozá mintha csak régi jóhaverok lennénk.
- Ismerlek? - Kételkedik rögtön.
- Nem de most megismerhetsz - Vágom be csajozós mosolyom hátha nála is hét.
- Oh jó.
- Park Chanyeol vagyok - Mutatkozok be.
- Byun Baekhyun - Hajol meg.
- Nem akarsz átjönni hozzám? Nincs otthon senki és mutatok egy jó játékot gépen.
- Oké jól hangzik.
Elindultunk ketten hozzám ahol tényleg nincs senki. Sajnos számítógépem sincs. Mindegy az nem is kell. Csak a Liza meg ne tudja hogy megcsalom. Mondjuk nem baj. Maximum szakítunk és leszek, Baekhyunnal.
A házunk elé már nagyon izgatott vagyok. Érzem hogy kis Chanyeol is. Innen már sima ügy.
- Menny csak - Nyitom ki Baekhyun előtt az ajtót.
- Szép ház. Van testvéred? Nekem van. Egy bátyám. Baekbeom a neve - Mesél magáról aminek örülök. Úgy érzem már ezer éve ismerjük egymást.
- Van egy növérem na de gyere - Csúkom be magam után az alytót és lerúgom a cipőimet. Baekhyunel eggyüt megyünk be a szobámba.
- Szép szoba - Kezd el nézelődni. Amíg ő nem figyel bezárom az ajtót.
- Baekhyun.
- Hm? - Néz rám hátra.
Nem válaszolok csak elkapom a kezét. Az ágyra vágom ő meg nagyot nyekkenve terül el az ágyon. Mielőtt felkelhetne rámászok hogy ne tudjon felkelni. Kezeit feje mellé szorítva ülök ágyékára. Lenyúlok az ágy mellé és felveszek egy bilincset. A bilincset Baekhyun vékonyka kezére csapom és az ágy háttámlájához rögzítem. Ezt a bilincset még apától kaptam. Nem igazi de csak kibírja Baekhyunt.
- M.. mit… csi… csinálsz?! - Kérdezi dadogva.
- Csak játszunk kicsit ahogy, mondtam - Hajolok ajakira és megcsókolom. Nagy meglepődésemre viszonyozza. Szerintem ösze fogunk házasodni.
- Nem akarom! - Válik el hirtelen.
- Nem érdekel - Mosolyodok el ravaszul és erősen pofon vágom mire elkezd bömbölni. - Azt csinálod amit mondok! Világos?!
- Igen - Hüppög szomoruan.
Mivel nem ellenkezik, lerángatom róla a nadrágját, de a kezei már véresek a sok vergődéstől. Olyan szép az arca még ígyis hogy sír. Ez felizgat. Mikor már nincs ralyta semmi visza hajolok és a nyakát veszem célba. Először csak puszilgatom. Aztán elkezdem harapdálni amitől kéjesen nyőg. Ez tetcik mi? Kis szajha. Erőseben harapom amitől kibuggyan a rosz ízű vére. Számat megtörölve hajolok el. Leveszem a nadrágom és megfordítom Baekhyunt a hasára.
- Pucsíccs! - Utasítom keményen egy erőset a seggére vágva. Engedelmesen pucsít ahogy utasítottam.
Előveszem a faszomat a bokszeremből és a lyukához nyomva nyomom be mire felsikít. Szerintem tetsszik neki. Rögtön mozogni kezdek de ő megin sír. Mér sír? Álítólag idősebb akkor birja, is ki! Hyungnak kellene szólítanom? Akkor lehet nem sírna. Mindegy majd utána.
Nagyokat lökve élvezkedem és kiabálom a nevét. Erősen fogva derekát rángatom magamon és mikor érzem hogy majdnem elélvezek kis eres faszára fogok és kedzem el mozgatni a kezem. Még mindig sír de közbe jólesően sóhajtozik. A seggébe élvezek el és húzódom ki gyorsan. Folyik belőle a geci de ő nem élvezet el. Mivel elfáradtam nem csinálom továb.
Eloldozom őt és kimerülten elterülök az ágyon.
- Ne haragudj - Ölelem magamhoz.
- Semmi baj - Szipog fejét a mellkasomba dugva.
- Legközeleb finomabb leszek.
- Jó. Szeretlek - Ölel ő is át.
- Én is téged - Húzom magunkra a takarót.

2 megjegyzés:

  1. Gyajjj xDDD
    Ez most így nagyot ütött xd köszi ezt az élményt. Most járok először a blogon, és szerintem maradni fogok egy jó ideig xddd
    "Előveszem a faszomat a bokszeremből és a lyukához nyomva nyomom be mire felsikít." - ezt így elolvastam és nálam ott vége volt mindennek. Szakadtam a röhögéstől, köszi, hogy így bearanyoztad a napom xdd
    Tényleg szépen bemutattad a mai 'írókat". Természetesen tisztelet a kivételnek.
    És most belevetem magam a többi fanfictionbe♥
    Örülök, hogy facebookon megakadt a szemem a posztodon :'D
    Üdv: Szandi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha most jársz itt először, akkor sajnálom, hogy pont ebbe kellett belefutnod :D Ha nem is jól, de ennél kicsit jobban írok, tehát csak remélni tudom, hogy nem fogok nagy csalódást okozni a többi, kevésbé agyzsibbasztó művemmel.
      Igyekeztem semmit sem kihagyni, de nagyon nehéz 10-15 féle hibára koncentrálni, úgyhogy kifejezetten nem is lett hiteles. Majd talán a következő, ha megint kiborul a bili x3
      Köszönöm, hogy írtál és hasonlóan jó szórakozást a többihez is :D

      Törlés