2017. július 14., péntek

JiKook/VKook - Paródia

Te szegény ember, aki erre tévedt, csak sajnálni tudlak, s ha még épp az elméd, ne olvasd el a következő történetet!

~*~*~*~*~*~*~*~

Máso dik napomat kezdem a ziskolában mikor is meglátom a pattársamat Jimint.
- Szija Jimin!- Integetek neki hangosan.
- Szia Kooky!- Integet vissza.- Mit csinálsz?
- Eszek!- Mutatom fel a szendvicsemet miközben leülök mellé. - És te!
- Én már edtem!
- Az jó!- veszem elő a könyvem mert közben meg jöt a tanár.
Nem szeretem a kémiát! Részemről bármit önthetünk bárhová mert nem érdekel! Melletem Csimin meg csak alszik neki mindegy hogy egyest kap e úgyse foglalkoznak vele otthon. Néha kicsit sajnálom mert nem hülye ő csak okos sem. Köbö a kető közöt valahol.
Mikor kicsengetnek már majdnem boldog vagyok! Csak majdnem! Meg éhes is. Mivel ma elfelejtetem töb enit hozni ezért lemegyek a bűfébe ahol utkőzben találkozok Rep Monszterrel.
- Hád te?- Nézek rá mire ő visszanéz rám.
- Mi?- Néz rám mérgesen. tényleg egy monszter ezt az öszes felsős bizonyitja. Van egy barátja a Jé Hópe akinek narancsásrga a haja bár ő sem panaszkodhat mert minden héten más! Most pl halvány kék!
- Mizú?- Próbálkozom tovább!
- Semi! Veled?
- Semmi. Hjung, kérek egy téli szalámis szenvicset!- Szólok jinek a büfés fiunak.
- Sonkával vagy, anélkül?
- Mondom szalámi!
- Jo akkor sonkával- Agya ki énmeg fintorogva elveszem. Szétnyitom a szenvicset és azt látom hogy, csak a szélében van egy kkis szalámi meg sonka de talán sajtot is vélek felfedezni benne csk arra nem esküdnék.
Szomoruan ballagok visza az osztájba ahol megin ott a jimin és szomoruan vissza leülök mellé.
- Mi a baj Jonkuk?- Kérdezi meg.
- Yin rosz szenvicset adott!- Mutatom neki a szenvicsem.
- Nem baj kaphac az egyémböl!- Simogatja meg a combom ezér felé hajolva gyorsan szétnézek. És amikor senki nem figyel nyomok egy puszit a szályára.
- Szeretlek!- Mondom neki amit mindig.
- Ezt csak azér mondod mert adok a kajámbol mi?- Vigyorog de azért tudom hogy boldog mer adhat belőle.
- Nem!- tagadom le amér megsértet.
Ja nem mondtam? Mi egy pár vagyunk! Én és jimin már három éve ismerjök egymást! De csak idén jötünk ösze mert nem akart tölem semmit amég kiskoru voltam. Mondjuk most is az vagyok de nem tudot továb várni. Anyuék is tugyák meg majnem az egész osztáj csak nem szerik ha elöttük csinálunk bármit. Ezért nem szoktunk! Mégcsak tizedikesek vagyunk!
A harmadik ora tesi lesz amit nem szeretek mert jimin mindig menözik én meg rosz vagyok benne! Idén még nem volt tesi! Álitolag ujj tesitanár van ezér most kicsit engem is érdekel!
- Pisilnem kel kikisérsz?- Kérdezi amint kicsöngetek.
- Aha!
A fölcinti fiumosdoba kevesen szoktak leni mert kevés gyereknek van a fölcinten orálya. A hogy beérünk röktön az ajtónak lök és hevesen mekcsókol! Amilyen pisi ojan erős! Viszonozom közben a fenekébe markolva mire ö felnyőg. Igazábol szeretem Jimint csak néha már nagyon unalmas vele!
- Hány percünk marat szünetből?- Kérdezi.
- Talán má átöltözésnek is kevés.
- Ahh utálom hogy ilyen rövid!
- Mint a farkad?- Mosojodom el de ő csak mérges lesz.
- Kabb be jó?!- Kiabál rám.
- Csak viceltem tudod- Simogatom meg de ö elhuza a kezem és kimegy. Pedig tényleg csak vic volt!
Én is kimegyek! Át kel öltözni mer ujj a tanár és jo be nyomást kel mutatni! Amint átöldtöztem máris kin sorakozunk mind a sokan az osztájbol hogy várjuk a tanárt. Amin belép érzem hogy elpirulok. Egy fiatal pasi szép fényes barna hajjal meg magas testtel. a mosoja nagyon aranyos ahogy végig néz rajtunk!
- Sziaztok Taeyung vagyok!- Mutatkozik be.
- Jó napot tanárur!- hajlunk meg mind.
Elkezödik a tesi ora és az első feladat körbe szaladni pár kört. Mivel Tae oppa figyel ezért én futok a legszeben hogy lássa mijen jó vagyok bene. Ezt Jimin is észreveszi.
- Fura vagy!- Mongya Jimin.
- Nem igaz!- Tagadom.
- Mér vagy fura???- Kérdezi.
- Mondom hogy nem vagyok!- Mondom mosojogva (pedig nagyon mérges vagyok)
- De!
- Hagyál!- Hagyom ot és előrébb szaladok végig a tanárt nézve.
miután lefutotuk a tiz kört játcani kezdünk. Mindenki akidobosra szavaz! Leülös kidobost játcunk és Jimn eltalálja a lábam amitöl hirtelen elesek ijetemben. Nem fáj! Csak megijetem és támat tőle egy ötletem. Elkezdtem fájlalni a lábam mire odasietet a tanár.
- Jézusom minden, rendben?!- Néz rám nagy aggodó szemekkel ami nagyon szép. Világos fürtjei a szemébe omlanak és ajkai nagyon hivogatoak. Igaz hogy nekem ott van Jimin de ez a pasi egy álom!- Hol fájsz?!
- Itt!- Mutatam szomoruan a térdemre ahol az esés miat kicsit piros.
- Gyere adok, rá septapaszt!- Gugol le és átkarolva engem felállít.- Ti jáccatok csak!- Integetett a többieknek ki folytatták. Az ilata nagyon kellemes ahogy az orromba folyik. Igaz hogy ,magasab vagyok nála de ö sokkal izmosabb ezért könnyen segit be a szertárba ahova egylábon bicegek. Leültet egy székre és elkezd az ot lévő asztalon keresni.
- Tanárúr maga nős?- Kérdezem meg mer érdekel.
- Nem vagyok!- Mosojog rám amitől szinte elolvadok.
- És van gyereke?- Kérdezem továb hátha van nála eséjem.
- Nincs mer meleg vagyok!
Ez halatán nagyon meglepödtem és máris jobb kedvem lett. Ezek szerint van nála eséjem! Gondolkoz Kuki mit csinálj hogy érdekeld!
- És szeretne egy pasit?- TEszem fel kerekperec a kérdésem.
- Mért kérded?- Jön oda a tapasszal amit a lábamra ragaszt de utána nem távolodik el.
- Hát én is meleg vagyok!- Vezetem rá a lényegre hogy ércse.
- Nem vagy kicsit fijatal hozzám?
- Az mér fontos?
- Hát mer fontos!- Monggya komolyan de én megfogom a csuklóját és lehuzva magamhoz megcsókolom. Eleinte el akar húzodni de mivel nem engedem hamar megtörik és viszonoza. Elengedem a csuklólyát de akkor sem távolodik sőt felhúz a székből és leülve rá az ölébe húz. ajkaival finoman becézte az enyémeket mire felnyőgtem.- Halkan mer bejöhetnek ha meghalanak!
- Jó!- Nyőgtem halkabban.
Keze a pólóm alá tévett de nem zavarta hogy leizatam a tesi miatt. Szája a nyakamra tévett és elkezd csókolgatni miközben megfogja a bimbómat mitől megint nyőgnöm kell. élvezem ahogy rajtam barangol. Az ölébe ülve megérzem hogy neki kezd ott dudorodni ezért ringatózni kezdek előre. Mire ő is nyőg.
- Akarlak!- Nyőgi határozodtan.
- Én is téged oppa!
Amint kimontam rögtön lekapta a pólómat és felálítva magáról elkezdte levenni a nadrágom. Segítettem neki hogy boxerestül lehúzza. Utána mesztelenül ültem visza az ölébe és hagytam hogy csókolgasson ahol ér. Félek hogy benyit valaki de annyira nem érdekel. Végre Thaeyung csak rám figyel! Már nagyon régóta vágytam rá!  
Ahogy előveszi a faszát a nadrágjából rögtön megfogom és lassan beleülök. Azonnal kélyesen nyőgök ahogy tövig merül bemen mire ő, is nyőg. Azonal ringatozni kezdek mire megfogja a derekamat és segit.
- Amugyh... mi… ah… nevedh?- Kérzedi dugás közben.
- Junkokh- Mondom.
- Akkorh… márh… tuhdomh… hogyh… mith… kellh.. nyögnömh…- Nyögi.
- Oppah!-Markolok a hajába mire felsziszen.
- Junkookh!
Egymás, nevét nyögve élvezünk el majd rádőlök fáradságomban és érzem ahogy össze megy benem a farka de nem zavar. Élveztem vele leni de be kel látnom hogy hoszú távon nem lennénk jó pár! Ő más szeméjiség mint én! Meg nekem ott van Jimin! Néha dugunk majd de ennyi!
- Szerintem menyünk mert ezután rosz osztájjal lesz órám- Mondja.
- Mér melyikkel?
- Amelyikben a Suga van!
- Jaj akor siessünk mert az a fiú nagyon ilyesztő!- Állok fel hogy visza öltözzek aztán együtt visza megyünk a tesiterembe.
- Jaj jobban vagy?! én úgy sajnálom nem akartam erősen dobni!- Jön oda rögtön párom.
- Aha már jobb!- Mosojgok rá.- De ezért ma ki kel engesztelned!
- Amit csak akarsz életem!

5 megjegyzés:

  1. Most....elgodolkodtam az életemen.XD

    VálaszTörlés
  2. ...
    Nem gondoltam én ezt át. Amikor megláttam, gondoltam, valami élvezhető paródia lesz. Ne haragudj, de ez már fájdalmas :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem haragszom, nekem is fájt :D De azért még élveztem is x3 Eddig egyetlen normálisan írt paródiám van, de azok nem ilyen viccesek :D

      Törlés