2018. október 10., szerda

TaeGi - Kialudt láng

A kora reggeli csípős fagy elől menedéket keresvén fordulok másik oldalamra, félálomban kutatva a lehetséges alternatívák közt, míg neki nem ütközöm valami felettébb keménynek.
Hát persze…
A decemberben talán az a legjobb, hogy későn kel fel a nap, s korán nyugszik, mostanában rámragadt kedélyemhez öltöztetve a tájat, ám pár hete még egészen más miatt vert sátrat a szívembe eme hónap. A kesztyűs kézfogások, a fagyos puszik, a korai hóból alkotott golyók előli menekvés… Még most is ezért akarok élni, tudod?
Az ágyamat két takaró uralja; az egyik a fejünk alatt kapott helyet, a másik pedig a nekem háttal fekvő Yoongi testét melengeti. Már nem ölel át esténként, már nem kel fel, ha mocorgok, hogy magához húzzon, s már az sem érdekli, ha ide fagyok mellé, csak hagyjam őt aludni, különben hallgathatom a hisztijét. De hisz’ én szeretem őt, még jobban is, mint valaha. Hogyan jutottunk el idáig? Napok óta csak az jár a fejemben, hogy mégis mitől távolodtunk el ennyire? Mit tettem, amiért ezt a passzív ellenállást érdemlem? Kérdeztem, hárított. Tagad, hazudik, ám a tettei elárulják, ahogyan most is. Nem vagyunk sokat együtt, már nem keres annyit, ha hívom, kinyomja, majd valami kifogással órák múlva visszahív.
A hold fakón beszűrődő fénye megvilágítja tejfehér bőrét, az arcáról mindennemű érzelem távozott. Hozzá akarok érni, tenyerem alatt érezni teste melegét, tincsei puha tapintását, de nem tehetem… Nem tehetem, mert, bár ő talán nem látja, de szörnyen fáj minden ébren töltött percében az a mérhetetlen közöny, amivel viseltetik felém, a csípős megjegyzései, a lobbanékony kedélye. Egykoron azért küzdöttem, hogy mindig fent legyen velem, most meg már azért, hogy minél többet aludjon, pedig magam sem tudom, melyik a rosszabb.
Miért húzod ezt, ha már nem akarsz? Mit vársz, mi lesz jobb később? Magadat véded, vagy engem?
Ha akarnék, sem tudnék már aludni, s ennek kivételesen semmi köze a hideghez.
Ezen az éjjelen kizárólag a hold láthatja az értünk ejtett könnyeim, a néma harcom, a beletörődésbe fulladt valómat…


Kapcsolódó kép

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett ez a történet is. Őszintén, hatalmas rajongód lettem, és bármilyen párossal írsz, boldogat vagy boldogtalant, az akkor is jó*-*
    Miközben olvastam teljesen belesajdult a szívem :c De én tudom a kérdésére a választ: azért húzza még, mert szereti Taet *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Köszönöm szépen, hogy így gondolod, igyekszem a lehető legtöbbet kihozni a tudásomból ^_^
      Nos, igazából ebben még én sem vagyok biztos. Csak Yoongi tudhatja :D

      Törlés